Młodzież jest dość specyficzną grupą docelową. Wiecznie gdzieś się śpieszą, rzadko kiedy podnoszą wzrok ze swoich smartfonów. Organizacja targów dla młodych osób musi być specyficzna.
W przypadku młodzieży bardzo ważne jest aby nie tylko budowa stoisk targowych, ale również cała aranżacja targów nieustannie walczyła o ich uwagę. Na targach dla młodzieży zwyczajnie cały czas musi się coś dziać!
Dobrze widziane jest, kiedy ze sceny krzyczy charyzmatyczny youtuber, kiedy wszyscy mogą ustawić się do niego w długiej kolejce po zdjęcie czy autograf. Dobrze, jeżeli w tle gra popularna dzisiaj muzyka, która podgrzewa atmosferę, nie ma jednak sensu przesadzać z muzyką, trzeba pamiętać, że w końcu młodzi ludzie zwykle i tak mają słuchawki na uszach.
Warto w całym tym szale otoczki audiowizualnej nie zapomnieć również o temacie przewodnim targów, budowa stoisk targowych również jest nie bez znaczenia – ważne, aby młodzi ludzie mieli do nich dostęp jeszcze stojąc w kolejce do ulubionej atrakcji. Oczywiście nie można zmusić ich do spoglądania na konkretne stoisko, jednak można zwrócić ich uwagę specjalnymi, najlepiej interaktywnymi gadżetami.